nieufno����

Z Encyklopedia Zarządzania
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Portal moze zapisywać w przeglądarce uzytkownika informacje związane z logowaniem oraz statystykami oglądalności. Jeśli nie zgadzasz się z tym, opuść stronę.

Przeglądanie katalogu

Przeglądaj katalog według:
Autorzy  Tytuły  Słowa kluczowe

Wyszukiwarka pełnotekstowa

Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 

Cytaty i parafrazy (0 - 4 z 4)




Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)
  • (cytat, str. 161) Poziomy zaufania i nieufności mogą zmieniać się podczas negocjacji, ponieważ zależą zarówno od ilości jak i treści informacji. Z tego względu umiejętność autoprezentacji i prezentacji oferty, jak i budowania marki wpływają na poziom zaufania, jakim negocjator jest obdarzany. Istotna jest również kwestia, że nieufność i zaufanie, będące wynikiem działań osoby reprezentującej stronę w przeszłości, będą oddziaływać na kredyt zaufania i nieufności przyszłych reprezentantów tej strony.
  • Słowa kluczowe: zaufanie, nieufność



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)
  • (cytat, str. 99 - 100) Wielcy menedżerowie są przekonani, że talent danej osoby, jej mentalny filtr, to właśnie "to, co pozostało". Dlatego żadna ilość najprzeróżniejszych "szkół uśmiechu" nie zmieni osoby nieufnej wobec nieznajomych w kokietkę czy bawidamka.
  • Słowa kluczowe: mentalność, nieufność
  • (cytat, str. 149) Wrodzona nieufność jest niewątpliwie bardzo przydatna w niektórych rolach - na przykład pracownika czy oficera śledczego. Ale dla menedżera jest to fatalne.
  • Słowa kluczowe: nieufność



Wiesław Grudzewski, Irena Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz, Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-660-3 (22+25)
  • (cytat, str. 66) Nieufność w miejscu pracy prowadzi do (Shurtleff 1998; Harisalo, Stenvall 2004):
    - braku zaangażowania,
    - braku otwartej komunikacji,
    - niewielkiej satysfakcji pracownika,
    - pustych słów i nierealistycznych wyobrażeń,
    - bezczynności (rezygnacji),
    - społecznego wycofania,
    - waśni (obgadywania, dyskredytacji, sporów, nadużyć).
  • Słowa kluczowe: nieufność




Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Widok
Działania
cytaty