Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: kodowanie (0 - 15 z 15)




Eugeniusz Gatnar, Marek Walesiak (red.), Analiza danych jakościowych i symbolicznych z wykorzystaniem programu R. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-255-2636-8 (31+0)

Thomas W. Mangione, Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12850-X (11+4)



Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1433-2 (48+14)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Małgorzata Molęda-Zdziech, Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2001, ISBN: 83-7225-101-0 (31+0)



Hanna Ferens (red.), Organizacja przetwarzania danych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1991, ISBN: 83-208-0837-5 (40+0)



Dennis Lock, Podstawy zarządzania projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1445-6 (40+1)



J. Okóń, L. Paluszkiewicz, Psychologia inżynieryjna. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1966, ISBN: (5+0)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Krzysztof Konecki, Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13235-3 (13+0)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)