Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: strategia konkurencyjna (0 - 16 z 16)




Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)

Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Metody i techniki TQM. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2009, ISBN: 9788372078162 (65+0)



Jacek Kamiński, Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw.. , Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2006, ISBN: 978-83-7431-071-0 (17+3)



Michael Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0893-6 (19+0)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Zdzisław Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-14085-2 (38+0)



Andrzej Sznajder, Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11707-9 (38+0)



Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1298-4 (84+0)



Maria Romanowska, Zarządzanie strategiczne firmą. , Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1995, ISBN: 83-86210-26-5 (27+5)