Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: kooperacja (0 - 18 z 18)




Anna Fornalczyk, Biznes a ochrona konkurencji. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7526-040-3 (15+0)

Tomasz Wachowicz, E-negocjacje. modelowanie, analiza i wspomaganie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006, ISBN: 8372468664 (38+4)



Aneta Michalak, Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-15126-3 (97+7)



Marek Ćwiklicki (red.), Konsulting. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju w Polsce, Poligrafia, Kraków 2009, ISBN: 978-83-88659-89-8 (23+7)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Leszek Gilejko (red.), Od konfliktu do kooperacji: kształtowanie się nowych modeli zbiorowych stosunków pracy. , Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2000, ISBN: 8372250707 (28+1)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



Elżbieta Kowalczyk, Psychospołeczne uwarunkowania negocjacji gospodarczych. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-88222-98-8 (37+3)



Krzysztof Obłój, Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1103-1 (40+12)



Józef Penc, Strategiczny system zarządzania. , Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2001, ISBN: 83-85428-72-0 (120+11)



Fritz Kroger, Andrej Vizjak, Aleksander Kwiatkowski, Sukces w niszach rynkowych. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-88607-75-2 (4+0)



Andrzej Chodyński, Zarządzanie rozwojem firmy. Strategia jakości ekologicznej, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Sosnowiec 2002, ISBN: 83-915362-4-6 (30+1)



Tadeusz Wojciechowski, Zarzadzanie sprzedaża i zakupem materiałów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1227-5 (31+3)



Maria Romanowska, Zarządzanie strategiczne firmą. , Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1995, ISBN: 83-86210-26-5 (27+5)



Peter Drucker, Zarządzanie w czasach burzliwych. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1995, ISBN: 83-901815-2-5 (54+0)