Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: adaptacyjno���� (0 - 7 z 7)




Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)

Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Marian Mroziewski, Styl zarządzania jako instytucjonalny czynnik kreowania kapitału przedsiębiorczości organizacyjnej. Koncepcja ewolucyjno-normatywna, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-7326-690-2 (44+0)



Czesław Sikorski, Zachowania ludzi w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12915-8 (88+0)



Gary Hamel, Zarządzanie jutra. Jakie jest twoje miejsce w przyszłości?, Red Horse, Lublin 2008, ISBN: 978-83-60504-54-3 (64+0)



Monika Łada, Zarządzanie wartością projektów. Instrumenty rachunkowości zarządczej i controllingu, C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1203-3 (16+12)



Barbara Kożusznik, Marek Adamiec, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktor - kreator - inspirator, Akade, Katowice 2000, ISBN: 83-7287-000-4 (49+17)