Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: rabat (0 - 9 z 9)




Dariusz Wysocki, Business Correspondence. Negocjacje.Transakcje.Instytucje, Exter, Gdańsk 1992, ISBN: 83-900429-0-8 (23+1)

Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Anna Czubała, Dystrybucja produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1324-7 (43+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)



Alan West, Zaplanuj swój biznes. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12499-7 (42+0)