Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: wdrożenie (0 - 16 z 16)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesów biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (17+1)



David Kang, Categorizing Post-Deployment IT Changes. , , , ISBN: (4+0)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Tomasz Bartosz Kalinowski, Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością. , Oficyna, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7526-702-0 (32+0)



Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Michał Trocki, Outsourcing. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1340-9 (62+0)



Maria Romanowska, Michał Trocki, Podejście procesowe w zarządzaniu. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2004, ISBN: 83-7378-084-X (68+14)



Tadeusz Kifner, Polityka bezpieczeństwa i ochrony informacji. , Helion, Gliwice 1999, ISBN: 83-7197-187-7 (17+7)



Tadeusz Wawak (red.), Strategia projakościowa w polskich przedsiębiorstwach. , Wydawnictwo Informacji Ekonomicznej, Kraków 1995, ISBN: (16+1)



Edward Radosiński, Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej. Systemy wspomagania decyzji. Modelowanie symulacyjne. Techniki inteligentne., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13526-3 (62+2)



Adam Stabryła (red.), Zarządzanie firmą w społeczeństwie informacyjnym. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-885119-26-3 (16+0)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)