Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: orientacja produktowa (0 - 4 z 4)
(cytat, str. 19) Orientacja produktowa — sposób działania przedsiębiorstwa polegający na stałym podnoszeniu jakości produktów w wyniku oczekiwań potencjalnych nabywców.
(cytat, str. 57) Jeśli organizator systemu dąży do ograniczenia chaosu w organizacji przez ustalenie charakterystyk rezultatu pracy na każdym stanowisku w firmie, to taki model można nazwać skrajnie zorientowanym na produkt, na rezultat. Jeśli organizator systemu dąży do ograniczenia chaosu w organizacji przez ustalenie charakterystyk procesu pracy na każdym stanowisku w firmie, to taki model można nazwać skrajnie zorientowanym na proces.
(cytat, str. 4) W orientacji produktowej przyjmuje się, że konsumenci wybierają te produkty, które oferują najwięcej jakości, użyteczności i cech innowacyjnych. Organizacja powinna zatem poświęcić swą energię na stałe ulepszanie produktu.
(cytat, str. 31) Orientacja produktowa opiera się na założeniu, że konsumenci preferują produkty charakteryzujące się wysoką jakością, wyposażone w różne wyszukane cechy oraz dodatkowe funkcje.
Słowa kluczowe:orientacja produktowa Komentarze i źródła pierwotne: Wawak T., Zarządzanie przez jakość, Wydawnictwo Informacji Ekonomicznej UJ, Kraków 1997