Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Podej��cie strategiczne (0 - 5 z 5)




Błażej Prusak (red.), Ekonomiczne i prawne aspekty upadłości przedsiębiorstw. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-768-5 (18+0)

Adam Kupczyk, Radykalne zmiany w firmie. od reengineeringu do organizacji uczącej się, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1998, ISBN: 83-87261-74-2 (36+0)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Marian Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-475-5 (133+0)



Adam Stabryła, Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13231-0 (59+11)