Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: innowacje (0 - 20 z 34)




Peter Schmitzek, Efficient Enterprise. , St. Lucie Press, Boca Raton, Florida 2004, ISBN: 1-5744-337-2 (6+0)

Roman Frydman, Michael Goldberg, Ekonomia wiedzy niedoskonałej. , Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61006-62-6 (5+0)



James Westland, Global innovation management. A strategic approach. , Palgrave, New York 2008, ISBN: 978-0-230-52491-0 (5+0)



Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska, Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami. , CeDeWu, Warszawa 2013, ISBN: 978-83-37556-554-6 (32+21)



Adam Stabryła (red.), Instrumenty i formy organizacyjne procesów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 1, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-232-4 (6+0)



Barbara Kożusznik, Kierowanie zespołem pracowniczym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 8320815894 (23+0)



Agnieszka Żbikowska, Arkadiusz Potocki, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-413-3 (34+0)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Józef Penc, Menedżer w działaniu. Skuteczne działanie i samodoskonalenie. Tom II. , C.H. Beck, Warszawa 2003, ISBN: 83-7247-678-0 (7+0)



Peter Drucker, Myśli przewodnie Druckera. , MT Biznes, Warszawa 2000, ISBN: 83-88970-15-1 (16+0)



Piotr Nesterowicz, Organizacja na krawędzi chaosu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-051-8 (5+0)



Stanisław Marek, Maria Białasiewicz (red.), Podstawy nauki o organizacji. Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1934-2 (106+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-12019-3 (9+0)



Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Irena Hejduk (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości. Fikcja i rzeczywistość, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Warszawa 2004, ISBN: 83-86929-89-8 (41+0)
 
: Następna >>