Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: penetracja rynku (0 - 7 z 7)




Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)

Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Jerzy Altkorn, Marketing w turystyce. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1994, ISBN: 83-0183-01-11295-6 (64+0)



Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski, Strategia produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1345-X (27+0)



Zdzisław Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-14085-2 (38+0)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Lesley Pender, Richard Sharpley (red.), Zarządzanie turystyką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1734-8 (33+0)