Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: wywiad (20 - 34 z 34)




Janusz W. Gościński, Projektowanie systemów zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1971, ISBN: (73+11)

Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)



Ian H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 8320813204 (49+0)



Zofia Mikołajczyk, Techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-11021-X (49+0)



Bruno Martinet, Yves-Michel Marti, Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1174-0 (3+0)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Adam Stabryła (red.), Zarządzanie rozwojem organizacji w społeczeństwie informacyjnym. Tom 1, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7252-416-4, ISSN:1899-6205 (19+0)



Aleksy Pocztowski, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zarys problematyki i metod, Antykwa, Kraków 1998, ISBN: 83-87493-45-7 (47+0)



Mirosława Rybak (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie. , Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1998, ISBN: 83-7225-023-5 (89+3)
  
<< Poprzednia :