Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: makrootoczenie (0 - 20 z 21)




Janusz Fudaliński, Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Antykwa, Kraków 2002, ISBN: 83-87493-17-1 (29+0)

Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Wanda Skoczylas (red.), Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1723-2 (27+0)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)



Franciszek Bławat, Podstawy analizy ekonomicznej. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-406-8 (53+8)



Anthony Davis, Public relations. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1706-5 (40+1)



Joanna Haffer, Skuteczność zarządzania projektami w przedsiębiorstwach działających w Polsce. , Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2009, ISBN: 9788372855039 (34+13)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Janusz Sarnowski, Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. , ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60197-52-3 (143+2)



Roger Cox, Violetta Pajewska (red.), Zarządzanie sprzedażą detaliczną. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1262-3 (35+0)



Maria Romanowska, Zarządzanie strategiczne firmą. , Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1995, ISBN: 83-86210-26-5 (27+5)
 
: Następna >>