Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: zniekszta��cenia informacji (0 - 7 z 7)




Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)

Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Janusz W. Gościński, Projektowanie systemów zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1971, ISBN: (73+11)



Donald W. Davies, Derek L.A. Barber, Sieci teleinformatyczne. , Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 1979, ISBN: 83-204-0000-6 (34+0)



Wojciech Budzyński, Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7561-020-8 (44+1)



Karen Lanz, Zatrudnianie i zarządzanie personelem. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11558-0 (27+4)