Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: cele (0 - 20 z 61)




Adam Stabryła, Andrzej Kaleta, Krystyna Moszkowicz (red.), Analiza decyzyjna w projektowaniu strategii zarządzania przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ISBN: (1+1)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesow biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (10+0)



Robert Kaplan, David Norton, Balanced Scorecard - Measores That Drive Performance. , , , ISBN: (6+0)



John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Gary Hamel, C.K. Prahalad, Corporate Imagination and Expeditionary Marketing. , , , ISBN: (4+0)



Viktor Frankl, Człowiek w poszukiwaniu sensu. , Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7554-125-0 (10+0)



Tadeusz Kotarbiński, Elementy teorii poznania, logiki formalnej i metodologii nauk. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1990, ISBN: 83-04-03159-0 (9+0)



Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernjak, Jak utrwalić sukces. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-690-0 (7+0)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Jadwiga Adamczyk, Koncepcja zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-076-3 (2+0)



Józef Kozielecki, Koncepcje psychologiczne człowieka. , Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 1998, ISBN: 83-86770-47-3 (10+0)



Jerzy Rokita (red.), Ku nowym paradygmatom nauk o zarządzaniu. , Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W.Korfantego, Katowice 2009, ISBN: 978-83-60953-15-0 (5+0)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Richard Stone, Matematyka w naukach społecznych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1970, ISBN: (6+0)
 
: Następna >>