Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: czynniki (0 - 20 z 20)




Władysław Findeisen (red.), Analiza systemowa. Podstawy i metodologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1985, ISBN: 83-01-04991-X (8+0)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesow biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (10+0)



Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernjak, Jak utrwalić sukces. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-690-0 (7+0)



Piotr Grajewski, Koncepcja struktury organizacji procesowej. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2003, ISBN: 83-7285-140-9 (9+0)



Lester Bittel, Krótki kurs zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12569-1 (4+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Jan Zieleniewskie, Orgnizacja zespołów ludzkich. Wstęp do teorii organizacji i kierowania, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1964, ISBN: (23+0)



James Robertson, Suzanne Robertson, Pełna analiza systemowa. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-204-2293-0 (5+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-12019-3 (9+0)



Czesław Sikorski, Projektowanie i rozwój organizacji instytucji. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1988, ISBN: 83-208-0666-6 (11+0)



Pamela Mathews, Role of Mentoring In Promoting Organizational Competitiveness. , , 2006, ISBN: (4+0)



Radosław Baran, Strategie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2007-2 (26+7)



Hanna Adamkiewicz-Drwiłło, Współczesna metodologia nauk ekonomicznych. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2008, ISBN: 978-83-7285-432-2 (18+0)



Adam Stabryła (red.), Zarządzanie firmą w społeczeństwie informacyjnym. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-885119-26-3 (16+0)



Wiesław Grudzewski, Irena Hejduk, Zarządzanie technologiami. , Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-947-4 (3+0)



Andrzej Koźmiński, Włodzimierz Piotrowski (red.), Zarządzanie. Teoria i praktyka. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12705-8 (15+0)