Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: konkurencja (20 - 40 z 133)




Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)

Jerzy Świderski, Finanse Banku Komercyjnego. , Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998, ISBN: 83-85776-33-8 (103+17)



Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



Wojciech Nasiechowski, Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo INGO, Warszawa 1995, ISBN: 83-902008-5-6 (33+0)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta, Kontrakt, Warszawa 2000, ISBN: 83-85924-04-3 (37+0)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Guy Kawasaki, Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwa. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-14-1 (23+13)



Rafał Szczepanik, Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów, Helion, Gliwice 2009, ISBN: 978-83-246-2054-8 (22+24)
  
<< Poprzednia :: Następna >>