Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: relacje (0 - 20 z 36)




John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesów biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (17+1)



Anna Czubała, Dystrybucja produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1324-7 (43+0)



Philip Kotler, Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1569 (40+17)



Lechosław Garbarski, Elżbieta Duliniec, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek (red.), Ekspansja czy regres marketingu?. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1669-6 (5+0)



Łukasz Sułkowski, Epistemologia w naukach o zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa , ISBN: 83-208-1590-8 (11+0)



Adam Stabryła (red.), Innowacyjność we współczesnych organizacjach. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-267-7 (12+0)



Piotr Grajewski, Koncepcja struktury organizacji procesowej. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2003, ISBN: 83-7285-140-9 (9+0)



Agata Kreja, Marketing partnerski - nowa filozofia działania firmy. , , 1997, ISBN: (1+0)



Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)



Magda Witucka (red.), Mistrzowskie negocjacje. Jak nawiązać trwałe relacje z partnerami biznesowymi, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2006, ISBN: 83-88931-88-1 (17+0)



Garth Ward, Od umowy po realizację zamówienia. przewodnik dla szefa projektu, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 978-83-264-0382-8 (30+0)



Zbigniew Martyniak, Organizacja i zarządzanie. 42 problemy teorii i praktyki, Książka i Wiedza, Warszawa 1979, ISBN: (6+0)



Bogusz Mikuła, Organizacje oparte na wiedzy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 8372523029 (266+18)



James Robertson, Suzanne Robertson, Pełna analiza systemowa. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-204-2293-0 (5+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)



Emmanuel Gobillot, Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiąganie efektywności i zysku.. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 9788375266313 (28+3)
 
: Następna >>