Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Postrzeganie (0 - 11 z 11)




Stefan Klein, Czas. Przewodnik uzytkownika. , Wydawnictwo W.A.B, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7414-624-1 (12+0)

Katarzyna Szczepańska, Kompleksowe Zarządzanie Jakością TQM. , Alfa-Wero, Warszawa 1998, ISBN: 83-7179-099-6 (53+1)



Michael Cakrt, Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów. Typy osobowości MBTI - czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie, Helion, Gliwice 1996, ISBN: 83-246-0008-6 (8+11)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Herb Cohen, Negocjować możesz wszystko. , Helion, Gliwice 2005, ISBN: 83-7361-985-2 (6+11)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)



Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)



Stephen P. Robbins, Zachowania w organizacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1497-9 (96+12)



Barbara Żurawik, Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1000-0 (75+1)



Roy Lewicki, Zasady negocjacji : kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów. , Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, ISBN: 83-7301-711-9 (47+2)