Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: u (0 - 2 z 2)




Radosław Baran, Strategie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2007-2 (26+7)

Paweł Cabała, Systemy wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7252-422-5 (9+0)