Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: marka (20 - 40 z 135)

Kotler P., Marketing lateralny, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Wojciechowski T., Marketing na rynku środków produkcji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003
Kotler P., Marketing od A do Z, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
Sznajder A., Marketing sportu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008
Ławicki J., Marketing sukcesu- partnering, Difin, Warszawa 2005
Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Wojciechowski T., Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa 2011
Prymon M., Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu, Ekspert, Wrocław 1999
Korzeniowski L., Menedżment, EAS, Kraków 2010
Bartosik-Purgat M., Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010
Pogorzelski J., Pozycjonowanie produktu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008
Kaczmarek J., Produkt turystyczny, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
  
<< Poprzednia :: Następna >>