Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: badania jako��ciowe (0 - 5 z 5)

Mruk H., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
Frąckiewicz E., Marketing internetowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
Kłeczek R., Kall J., Sagan A., Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006
Stabryła A. (red.), Zarządzanie rozwojem organizacji w społeczeństwie informacyjnym, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2008