Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: marketing wewnętrzny (0 - 20 z 26)




Zbigniew Martyniak (red.), Elementy zarządzania informacją i komunikacją w przedsiębiorstwie. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1997, ISBN: 83-87239-00-3 (18+7)

Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Informacja w zarządzaniu procesem zmian. , Zakamycze, Kraków 2003, ISBN: 83-7333-247-2 (51+2)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Aleksander Panasiuk, Marketing usług turystycznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14517-X (51+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Zbigniew Martyniak, Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-014-3 (22+20)



Zbigniew Martyniak, Nowe metody i koncepcje zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-142-5 (78+0)
 
: Następna >>