Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: warunki zaanga��owania (0 - 1 z 1)
Zaangażowanie pracowników zależy od siły i pozycji ról jakości oraz od poziomu dojrzałości systemu jakości. Zaangażowanie pracowników musi spełnić kilka warunków. Po pierwsze, musi być zaangażowaniem ciągłym. Z praktyki wynika, ze brak takiego zaangażowania nie sprzyja doskonaleniu jakości, a powoduje konflikty. (...) Po drugie, musi być zaangażowaniem powszechnym. (...) Po trzecie, zaangażowanie musi być ukierunkowane - poprzedzone oceną kompetencji i doborem motywacyjnych (ambitnych - przyp. SW) zadań (...). Po czwarte - zaangażowani pracownicy nie mogą być karani (taką samą zasadę przyjmuje się w wielu innych koncepcjach zarządzania, np. w zarządzaniu przez wariatyzm). Po piąte, należy uwzględniać fakt istnienia wielu adresatów zaangażowania. Ze względu na istnienie wielu grup (w tym jakości) oraz funkcji (właściciela procesu) może istnieć konflikt nie tyle zakresem, co poświęcanym czasem zaangażowania i jego poziomem. Wybór adresatów zaangażowania wiąże się z niebezpieczeństwem budowania i utrzymania zaufania.
(Bugdol M. 2010, s. 13)