Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: sukces (0 - 20 z 144)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Maria Romanowska, Alianse strategiczne przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997, ISBN: 83-208-1063-9 (49+0)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Viktor Frankl, Człowiek w poszukiwaniu sensu. , Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7554-125-0 (10+0)



Lechosław Garbarski, Elżbieta Duliniec, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek (red.), Ekspansja czy regres marketingu?. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1669-6 (5+0)



Rafał Szczepanik, Adam Pasternak, Firma jak Kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie., Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-1896-5 (7+13)



Jan Antoszkiewicz, Firma wobec zagrożeń. identyfikacja problemów, POLTEXT, Warszawa 1997, ISBN: 83-86890-35-5 (41+0)



Terry Gillen, Jak asertywnie wpływać na ludzi. , Wydawnictwo Petit, Warszawa 2002, ISBN: 83-85292-43-8 (48+1)



Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernjak, Jak utrwalić sukces. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-690-0 (7+0)



Gunter Fritz, Jak zrobić karierę?. , Świat Książki, Warszawa 1997, ISBN: 83-7129-359-3 (62+0)
 
: Następna >>