Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wskaźnik (0 - 20 z 90)




Gertruda Krystyna Świderska, ABC rachunkowości dla menedżera. , POLTEXT, Warszawa 1996, ISBN: 83-85366-85-7 (36+2)

Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Jarosław Witkowski, Elżbieta Gołębska, Danuta Kempny, Eurologistyka w zarządzaniu międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14531-5(01) (28+13)



Jerzy Świderski, Finanse Banku Komercyjnego. , Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998, ISBN: 83-85776-33-8 (103+17)



Zbigniew Mądrzycki, Informacja faktograficzna. , Centrum Informacji Naukowej, Technicznej i Ekonomicznej, Warszawa 1982, ISBN: (19+1)



Lester Bittel, Krótki kurs zarządzania. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12569-1 (4+0)



Karl Popper, Logika odkrycia naukowego. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1977, ISBN: (9+0)



Andrzej Szymonik, Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw. Część II, Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-414-0 (21+7)



N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1818-5 (52+1)



Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)



Jerzy Więckowski, Metody analizy ekonomicznej w przemyśle. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1970, ISBN: (2+0)



Jan Twaróg, Mierniki i wskaźniki logistyczne. , Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2005, ISBN: 83-87344-91-5 (4+0)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)
 
: Następna >>