Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: identyfikacja (0 - 20 z 22)




Adam Stabryła (red.), Instrumenty i formy organizacyjne procesów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 2, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-232-4 (6+0)

Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Jerzy Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-119-0 (20+3)



Tadeusz Grzeszczyk, Metody oceny projektów z dofinansowaniem Unii Europejskiej. , Placet, Warszawa 2006, ISBN: 83-7488-109-7 (14+6)



Janusz Czekaj, Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-067-4 (25+38)



Stanisław Nowosielski (red.), Podejście procesowe w organizacjach. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009``, ISBN: 978-83-7011-969-0 (7+0)



Maria Romanowska, Michał Trocki, Podejście procesowe w zarządzaniu. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2004, ISBN: 83-7378-084-X (68+14)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Jerzy Altkorn, Strategia marki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1170-8 (32+4)



Piotr Kulczycki (red.), Techniki informacyjne w badaniach systemowych. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-204-3271-8 (50+6)



Stanley J. Baran, Dennis K. Davis, Teorie komunikowania masowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007, ISBN: 978-83-233-2265-8 (76+12)



Herb Cohen, Wynegocjuj to!. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 8324601368 (19+13)



Gary Hamel, Zarządzanie jutra. Jakie jest twoje miejsce w przyszłości?, Red Horse, Lublin 2008, ISBN: 978-83-60504-54-3 (64+0)



Agnieszka Bitkowska, Wojciech Żyłko (red.), Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie. , VIZJA PRESS&IT, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61086-43-7 (31+6)



Marek Wirkus, Zarządzanie projektami i procesami. , Difin, Warszawa 2013, ISBN: 978-83-7930-002-0 (23+0)
 
: Następna >>