Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: ISO (0 - 20 z 40)




Tadeusz Pietrzkiewicz, Etyka zarządzania działalnością gospodarczą. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1995, ISBN: 83-902105-6-8 (17+10)

Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Jacek Łuczak, Jakość usług certyfikacyjnych systemów zarządzania. , Oficyna Współczesna, Poznań 2004, ISBN: 83-88787-29-2 (32+0)



Wiesław M. Grudziewski, Metody projektowania systemów zarządzania. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-440-2 (39+3)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Jerzy Łańcucki, Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-89224-35-6 (47+3)



Lesław Wasilewski, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 1998, ISBN: 83-86846-30-5 (41+0)



Jarosław Marciniak, Standaryzacja procesów zarządzania personelem. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-000-5 (43+0)
 
: Następna >>