Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: klient (20 - 40 z 239)




Gary Karrass, Dobić targu. , Businessman, Sopot 1985, ISBN: 8300033483 (13+10)

Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



Jerzy Świderski, Finanse Banku Komercyjnego. , Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998, ISBN: 83-85776-33-8 (103+17)



Rafał Szczepanik, Adam Pasternak, Firma jak Kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie., Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-1896-5 (7+13)



Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta, Kontrakt, Warszawa 2000, ISBN: 83-85924-04-3 (37+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>