Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: strategia (20 - 40 z 582)




Gary Hamel, C.K. Prahalad, Corporate Imagination and Expeditionary Marketing. , , , ISBN: (4+0)

Grażyna Bartkowiak, Człowiek w pracy. Od stresu do sukcesu w organizacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1823-9 (39+11)



Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Łukasz Sułkowski (red.), Determinanty rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce. , Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2005, ISBN: 8372852626 (34+0)



Carol McNair, Richard Lynch, Kelvin Cross, Do Financial and Nonfinancial Performance Measures Have to Agree?. , , 1990, ISBN: (5+0)



Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Adam Stabryła (red.), Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 1, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 83-7252-317-7 (10+0)



Mariusz Luterek, E-government. Systemy informacji publicznej.. , Wydawnictwa akademickie i profesjonalne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7644-034-7 (9+0)



Tomasz Wachowicz, E-negocjacje. modelowanie, analiza i wspomaganie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2006, ISBN: 8372468664 (38+4)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)
  
<< Poprzednia :: Następna >>