Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: spam (0 - 4 z 4)




Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)

Bill Eager, Marketing internetowy dla żółtodziobów. czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o..., Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2002, ISBN: 83-7301-237-0 (28+0)



Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut (red.), Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-264-1030-7 (38+14)



Urszula Bukowska, Obowiązki administracji w komunikacji elektronicznej. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7601-061-8 (36+8)