Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: efekt (0 - 20 z 21)




Jadwiga Popławska-Mszyca (red.), Badania Operacyjne w planowaniu projektów. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009, ISBN: 978-83-7246-412-5 (25+4)

Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



Waldemar Tarczyński, Marek Zwolankowski, Inżynieria finansowa. , Placet, Warszawa , ISBN: 83-85428-40-2 (42+9)



Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Komunikowanie skuteczne?. , Ośrodek Badań Prasoznawczych RSW "Prasa-Książka-Ruch", Kraków 1982, ISBN: (21+0)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1818-5 (52+1)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Irena Hejduk (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości. Fikcja i rzeczywistość, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Warszawa 2004, ISBN: 83-86929-89-8 (41+0)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



Paweł Waniowski, Strategie cenowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1447-2 (35+10)



Piotr Kulczycki (red.), Techniki informacyjne w badaniach systemowych. , Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-204-3271-8 (50+6)



Arkadiusz Potocki (red.), Zachowania organizacyjne. Wybrane zagadnienia, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-525-5 (56+0)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)
 
: Następna >>