Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: media (0 - 20 z 88)




Stanisław Juszczyk, Człowiek w świecie elektronicznych mediów - szanse i zagrożenia. , Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000, ISBN: 83-226-0956-6 (21+0)

Mariusz Jabłoński, Dostęp do informacji i jego granice. Wolność informacji, prawo dostępu do informacji publicznej, ochrona danych osobowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002, ISBN: 83-229-2244-2 (47+0)



Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Alan Greenspan, Era zawirowań. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-451-8 (83+0)



Michał Ostrowicki (red.), Estetyka reklamy. , Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002, ISBN: 83-88316-20-6 (34+0)



Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Stanisław Juszczyk, Komunikacja człowieka z mediami. , Wydawnictwo Naukowe Śląsk , Katowice-Warszawa 1998, ISBN: 83-7164-095-1 (15+0)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)
 
: Następna >>