Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: media (0 - 20 z 88)

Juszczyk S., Człowiek w świecie elektronicznych mediów - szanse i zagrożenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000
Jabłoński M., Dostęp do informacji i jego granice, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2002
Anderson C., Długi ogon, Media Rodzina, Poznań 2008
Greenspan A., Era zawirowań, Muza, Warszawa 2008
Ostrowicki M. (red.), Estetyka reklamy, Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002
Karciarz M., Informacja w internecie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010
Juszczyk S., Komunikacja człowieka z mediami, Wydawnictwo Naukowe Śląsk , Katowice-Warszawa 1998
Jakubowska U. (red.), Komunikacja między ludźmi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007
Mruk H. (red.), Komunikowanie się w marketingu, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
 
: Następna >>