Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: grupa strategiczna (0 - 10 z 10)




Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0956-8 (15+8)

Yvan Allaire, Myślenie strategiczne. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13232-9 (53+10)



Michael Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0893-6 (19+0)



David Faulkner, Strategie konkurencji. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-58-6 (21+0)



Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1298-4 (84+0)



Krzysztof Janasz, Władysław Janasz, Katarzyna Kozioł, Katarzyna Szopik-Depczyńska, Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Strategie, Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-212-2 (55+5)