Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: język (20 - 40 z 96)




Rudolf Carnap, Empiryzm, semantyka, ontologia. , Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa 2005, ISBN: 83-7388-088-7 (3+0)

Jan Woleński, Epistemologia. Tom I. Zarys historyczny i problemy metateoretyczne, Wydawnictwo Aureus, Kraków 2000, ISBN: 83-87887-13-7 (7+0)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Urs Birchler, Monika Butler, Information economics. , Routledge, New York 2007, ISBN: 978-0-415-37345-6 (14+0)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Jacek Ochman, Integracja w systemach informatycznych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 83-208-0871-5 (5+0)



Gerry Spence, Jak skutecznie przekonywać. ... wszędzie i każdego dnia, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 1998, ISBN: 83-7120-338-1 (41+0)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Henryk Stonert, Język i nauka. , Wiedza powszechna, Warszawa 1964, ISBN: (6+0)



Kazimierz Ajdukiewicz, Język i poznanie. Tom II.. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (5+0)



Urszula Jakubowska (red.), Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14939-0 (161+0)



Bjorn Bjerke, Kultura a style przywództwa. Zarządzanie w warunkach globalizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 8389355159 (49+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>