Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: struktura produktu (0 - 7 z 7)




Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)

Colin F. Hales, Opakowanie jako instrument marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1223-2 (58+0)



Bogdan Lent, Zarządzanie procesami prowadzenia projektów. Informatyka i Telekomunikacja, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-546-8 (61+3)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)