Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: potrzeby (0 - 20 z 64)




Andrzej Balicki, Analiza rynku. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-1-1 (34+0)

Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)



Paweł Bochniarz, Krzysztof Gugała, Budowanie i pomiar kapitału ludzkiego w firmie. , POLTEXT, Warszawa 2005, ISBN: 83-88840-75-4 (2+0)



Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)



Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)



Stanisław Owsiak, Finanse publiczne. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-12783-X (39+1)



Maria Kosek-Wojnar, Finanse samorządu terytorialnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-140-9 (28+5)



Rafał Szczepanik, Adam Pasternak, Firma jak Kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie., Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-1896-5 (7+13)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta, Kontrakt, Warszawa 2000, ISBN: 83-85924-04-3 (37+0)
 
: Następna >>