Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: potrzeby (20 - 40 z 64)




Renata Oczkowska, Joint Venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-246-4 (2+0)

Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



F.J. Devadason, P. Pratap Lingam, Methodology for the Identification of information Needs of Users. , , 1996, ISBN: (4+0)



Jerzy Kisielnicki, MIS - systemy informatyczne zarządzania. , Placet, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7488-138-8 (115+3)



Barbara Sosińska-Kalata, Modele organizacji wiedzy w systemach wyszukiwania informacji o dokumentach. , Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Warszawa 1999, ISBN: 83-87629-22-7 (34+5)



Jóef Penc, Motywowanie w zarządzaniu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, ISBN: 83-85441-20-4 (49+14)



Gavin Kennedy, Negocjować można wszystko. Jak za każdym razem doonać udanej transakcji, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1999, ISBN: 83-85881-75-1 (66+0)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)



Tadeusz Pszczołowski, Organizacja od dołu i od góry. , Wiedza powszechna, Warszawa 1982, ISBN: 83-214-0426-X (7+0)



Herbert Simon, Podejmowanie decyzji kierowniczych. Nowe nurty. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1982, ISBN: 83-208-0277-7 (7+0)



Augustyn Wajda, Podstawy nauki o zarządzaniu organizacjami. , Difin, Warszawa 2003, ISBN: 83-7251-376-7 (28+0)



Barbara Olszewska (red.), Podstawy Zarządzania. Przedsiębiorstwo na progu XXI wieku, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2004, ISBN: 83-7011-738-4 (22+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>