Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: przebieg proces��w (0 - 3 z 3)
(parafraza, str. 132 - 137) Celem obszaru Przebieg Procesu Organizacyjnego jest ilościowa analiza przebiegu zbioru Standardowych Procesów Organizacyjnych, w kontekście celów jakościowych, a także dostarczenie danych o przebiegu procesów, opracowanie punktów odniesienia modeli, w celu ilościowego zarządzania projektami w organizacji. Ze zbioru Standardowych Procesów Organizacyjnych, mając na uwadze cele biznesowe organizacji i jej aktualne potrzeby, wybierana jest określona grupa procesów lub podprocesów, których przebieg będzie regularnie monitorowany. Następnie należy opracować i podtrzymać definicje miar wykorzystywanych podczas analizy przebiegu procesów organizacyjnych, korzystając z praktyk obszaru procesowego Miary i Analizy. Kolejną praktyką jest wyznaczenie i podtrzymanie celów jakościowych oraz celów dotyczących przebiegu procesów w organizacji. Cele jakościowe dla poszczególnych projektów są dokumentowane oraz regularnie monitorowane pod kątem ich zgodności z celami strategicznymi organizacji. Następnie opracowuje i podtrzymuje się punkty odniesienia przebiegu procesów w organizacji. Punkty odniesienia zbierają i dokumentują dane historyczne, uzyskane w wyniku stosowania konkretnego procesu. Konstruowanie ich ma sens jedynie w przypadku, gdy procesy wytwórcze są stabilne i przewidywalne. Mogą one być wykorzystywane do lepszego estymowania planowanych aktywności, a także do monitorowania procesów wytwórczych oraz determinowania poziomu ich ewentualnych odchyleń. Ostatecznie należy opracować i podtrzymywać modele przebiegu zbioru standardowych procesów w organizacji. Modele te wykorzystują określone relacje pomiędzy ich atrybutami, takimi jak: rozmiar produktu, gęstość błędów w danej fazie, całkowita gęstość błędów - i służą do estymowania lub przewidywania określonych parametrów procesu, które w danym momencie rozwoju oprogramowania nie mogą zostać zmierzone.
(cytat, str. 19) " Każde negocjowanie ma swój charakterystyczny przebieg i składa się z trzech podstawowych etapów, na które trzeba przeznaczyć odpowiednią ilość czasu. Pierwszy etap można określić mianem negocjacji wstępnych. Negocjatorzy ustalają w nim stopień zainteresowania tematem, zbierają informacje o partnerach negocjacji, oceniają je i podejmują decyzje o podjęciu rozmów. Faza druga, to uzgodnienie koncepcji, ustalenie propozycji o kontrpropozycji wokół tematu negocjacji. Ważna jest tu kreatywność negocjatorów, którzy starają się przedstawić interesy reprezentowanych przez siebie firm oraz sformułować ogólną koncepcję kontraktu korzystnego dla obu stron. Faza trzecia poświęcona jest wypracowaniu szczegółów i sposobów realizacji osiągniętego porozumienia. Tworzy się w niej dokumentację uzgodnień i rozbieżności. Strony w sposób jasny i jednoznaczny sporządzają kontrakt na piśmie."
Słowa kluczowe:przebieg procesów, przebieg negocjacji Komentarze i źródła pierwotne: rozdział: Reguły komunikacji perswazyjnej:slogan jako definiens - dr Jacek H.Kołodziej
(cytat, str. zo-3) Organizacja przebiegu procesów: -regulacja kolejności i procedur, według których powinny przebiegać realizowane zadania, -logiczny, przestrzenny i czasowy podział operacji -dynamiczny obraz organizacji projektu
Słowa kluczowe:przebieg procesów Komentarze i źródła pierwotne: Por. A. Błaś, Zadania administracji publicznej w państwie prawa (w:) A. Błaś, J. Boc (red), J. Jeżewski, Administracja, str. 139