Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: aukcja (0 - 14 z 14)




Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)

William Samuelson, Ekonomia menedżerska. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1776-8 (103+0)



Jan Rymarczyk (red.), Handel zagraniczny. Organiacja i technika, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1568-1 (60+0)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Ewa Frąckiewicz, Marketing internetowy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14634-6 (41+23)



Robert Rządca, Negocjacje w interesach. Jak negocjują organizacje, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1464-2 (36+0)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Beata Stępień (red.), Transakcje handlu zagranicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1540-1 (107+0)



Bogdan Lent, Zarządzanie procesami prowadzenia projektów. Informatyka i Telekomunikacja, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-546-8 (61+3)



Stanisław Urban, Zorganizowane rynki towarowe. Giełdy towarowe, aukcje,centra handlu hurtowego,targi i wystawy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1998, ISBN: 83-7011-323-0 (49+0)