Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: informacja i marketing (0 - 4 z 4)




Łukasz Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-1982-3 (52+0)

Paweł Tkaczyk, Zakamarki marki. , Helion, Gliwice 2011, ISBN: 978-83-246-3334-0 (60+5)



Bogdan Lent, Zarządzanie procesami prowadzenia projektów. Informatyka i Telekomunikacja, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-546-8 (61+3)