Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: dywersyfikacja (0 - 20 z 41)




Gary Hamel, C.K. Prahalad, Core Competences of the Corporation. , , , ISBN: (5+0)

Aneta Michalak, Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-15126-3 (97+7)



Rafał Szczepanik, Adam Pasternak, Firma jak Kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie., Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-1896-5 (7+13)



N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1818-5 (52+1)



Paweł Kowalewski, Grzegorz Tchorek (red.), Mechanizmy funkcjonowania strefy euro. , Narodowy Bank Polski, Warszawa 2010, ISBN: (44+6)



Adam Stabryła, Podstawy zarządzania firmą. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11746-X (201+7)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)



Andrzej Sławiński, Rynki finansowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1634-3 (63+0)



Tadeusz T. Kaczmarek, Ryzyko i zarządzanie ryzykiem. Ujęcie interdyscyplinarne, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-483-6 (101+0)



Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski, Strategia produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1345-X (27+0)



Mirosław Razjer, Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1312-3 (40+0)



Zdzisław Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-14085-2 (38+0)
 
: Następna >>