Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: dywersyfikacja (20 - 40 z 41)




Zdzisław Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-14085-2 (38+0)

Zdzisław Pierścionek, Strategie rozwoju firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-01-11980-2 (34+0)



Andrzej Chodyński, Wiedza i kompetencje ekologiczne w strategiach rozwoju przedsiębiorstw. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-789-0 (25+0)



Adam Nalepka, Zarys problematyki restrukturyzacji przedsiębiorstw. , Antykwa, Kraków-Kluczbork 1998, ISBN: 83-8749-355-4 (56+1)



Horst Steinmann, Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem. Koncepcje, funkcje, przykłady., Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1992, ISBN: 83-7085-007-3 (53+5)



Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1298-4 (84+0)



Marek Brzeziński, Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi. , Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-197-7 (65+0)



Ewa Frąckiewicz, Zarządzanie marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1495-2 (53+0)



Beata Filipiak, Zarządzanie strategiczne. Narzędzia, scenariusz, procesy, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2000, ISBN: 8391064182 (69+8)



Maria Romanowska, Zarządzanie strategiczne firmą. , Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1995, ISBN: 83-86210-26-5 (27+5)



Lesley Pender, Richard Sharpley (red.), Zarządzanie turystyką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1734-8 (33+0)



Aleksander Stefan Kornak, Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości i regionie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 83-7011-538-1 (97+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>