Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Dyferencjacja (0 - 5 z 5)




Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)

Lucyna Witek, Jan Adamczyk, Marketing międzynarodowy. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2008, ISBN: 978-83-7199-480-7 (104+3)



Marek Zboralski, Nazwy firm i produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1275-5 (72+2)



Zdzisław Pierścionek, Strategie rozwoju firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-01-11980-2 (34+0)



Mirosława Rybak (red.), Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie. , Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 1998, ISBN: 83-7225-023-5 (89+3)