Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: portfel produktów (0 - 9 z 9)




Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)

Mirosław Razjer, Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1312-3 (40+0)



Zdzisław Pierścionek, Strategie rozwoju firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 83-01-11980-2 (34+0)



Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-210-1496-0 (31+0)