Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: analiza rynku (0 - 11 z 11)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Andrzej Balicki, Analiza rynku. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-1-1 (34+0)



Jerzy Schroeder, Badania Marketingowe Rynków Zagranicznych. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1997, ISBN: 83-87152-10-2 (103+0)



Piotr Surdel, Forex Strategie oraz systemy transakcyjne. , Złote Myśli, Poznań 2006, ISBN: 83-89605-26-0 (18+0)



Roger Perrotin, Kupić z zyskiem: negocjacje handlowe. , POLTEXT, Warszawa 1994, ISBN: 83-85366-68-7 (49+29)



Jerzy Dietl, Marketing. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)



Dominik Kaznowski, Nowy marketing w internecie. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-816-3 (72+0)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)



Zbigniew Mokieła, Podstawy Przedsiębiorczości. , Nowa Era, Warszawa 2002, ISBN: 83-88985-56-6 (28+0)



Paweł Kawa (red.), Wybrane problemy i aspekty zarządzania. Teoria i praktyka, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Kraków 2010, ISBN: 978-83-60560-58-7 (31+6)