Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: otoczenie (0 - 20 z 79)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Lesław Wasilewski, Europejski kontekst zarządzania jakością. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1998, ISBN: 83-86929-53-7 (8+10)



Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Philip Rowland, Colin Armistead, Managing Business Processes.. BPR and Beyond, John Wiley & Sons, New York 1996, ISBN: 0-471-95490-X (7+0)



Jerzy Dietl, Marketing. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Ireneusz P. Rutkowski, Marketingowe systemy informacyjne w handlu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999, ISBN: 83-87152-80-3 (26+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Marek Lisiński, Metody planowania strategicznego. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1525-8 (4+0)



Lesław Wasilewski, Modele strategii jakości firm przemysłowych. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1994, ISBN: 83-86929-10-3 (33+3)



Adam Mytlewski, Monitoring Ekonomiczny przedsiębiorstw. , Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2007, ISBN: 978-83-7326-438-0 (103+13)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Monitorowanie otoczenia : przepływ i bezpieczeństwo informacji. w stronę inteligencji przedsiębiorstwa, Zakamycze, Kraków 2003, ISBN: 83-7333-246-4 (44+0)



Gareth Morgan, Obrazy organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, ISBN: 83-01-12235-8 (61+0)
 
: Następna >>