Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: kana�� rynku (0 - 2 z 2)
Jerzy Dietl,
Marketing. ,
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1985, ISBN: 83-208-0478-7 (94+9)
(cytat, str. 293) Kanał rynku jest zbiorem kolejnych uczestników dystrybucji oraz zależności mitozy nimi, warunkujących przepływ od producenta(ów) do konsumentów łub innych finalnych użytkowników różnych strumieni, w tym głównie produktów(u) 29. Uczestnikiem kanału rynku jest instytucja, organizacja, agent, przedsiębiorstwo lub zakład, przez które przepływa jeden lub kilka strumieni. Uczestników kanału rynku określa się niekiedy mianem ogniw tego kanału. Kanał rynku ma swoją strukturę instytucjonalną (ujęcie statyczne) oraz funkcjonalną (ujęcie funkcjonalne i dynamiczne). -Struktura instytucjonalna obejmuje rodzaje i liczbę uczestników tego kanału, kolejność ich występowania, rolę każdego 7. nich i zależności zachodzące między nimi. -Struktura funkcjonalna obejmuje przepływ w ramach tego kanału różnych strumieni, takich jak: produkty, negocjacje, płatności, informacje oraz zależności między tymi strumieniami.
Słowa kluczowe:kanał rynku Komentarze i źródła pierwotne: Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 863.
(cytat, str. 131) Kanały rynkowe są to wzajemnie sprzężone, samodzielne jednostki gospodarcze, które tworzą bezpośrednie i pośrednie drogi wiążące produkcję i sfery zbytu z konsumentami.