Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: definicja (20 - 40 z 935)




Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesow biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (10+0)

David Hume, Badania dotyczące rozumu ludzkiego. , Wydawnictwo Zielona Sowa, Kraków 2006, ISBN: 978-83-7389-787-8 (2+0)



Mirosław Szreder, Badania opinii. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania, Gdańsk 2002, ISBN: 83-913162-5-4 (35+10)



Stefan Mynarski, Badania rynkowe w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-073-9 (3+0)



Carmen Chan, Bruce Lewis, Basic Primer on Data Mining. , , 2002, ISBN: (3+0)



Beata Domańska-Szaruga (red.), Budowanie relacji z klientem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (5+0)



Tomasz Szapiro, Co decyduje o decyzji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1993, ISBN: 83-01-11166-6 (38+2)
  
<< Poprzednia :: Następna >>