Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: personel (0 - 20 z 46)




Robert Kaplan, David Norton, Balanced Scorecard - Measores That Drive Performance. , , , ISBN: (6+0)

Andrzej Blikle, Doktryna jakości. , , 2000, ISBN: (3+0)



Andrzej Blikle, Doktryna jakości w praktyce. , , 2000, ISBN: (1+0)



Jacqueline Dunckel, Etykieta w biznesie. Kompletny przewodnik wraz z działem międzynarodowym obejmującym kilkadziesiąt krajów świata, Wydawnictwo M & A Communications Polska, Lublin 1996, ISBN: 83-86924-03-9 (22+18)



Marek Cisek (red.), Kapitał relacyjny w nowoczesnej gospodarce. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-46-6 (3+0)



Ikujiro Nonaka, Knowledge Creating Company. , , , ISBN: (3+0)



Adam Stabryła (red.), Koncepcje zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo Mfiles.pl, Kraków 2010, ISBN: 978-83-931128-3-8 (3+0)



Bolesław Rafał Kuc, Kontrola jako funkcja zarządzania. , Difin, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7641-151-4 (13+0)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)
 
: Następna >>